سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درمان زود انزالی با سیر و سیر سیاه، تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی

خواص سیر سیاه برای زود انزالی و درمان زود انزالی با سیر سیاه

سیر سیاه ماده غذایی بدون بو و شیرین مزه ای است با خواص شگفت انگیز زیاد. خواص سیر سیاه متعدد و زیاد است اما اینکه آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است یا نه، قطعی و اثبات شده نیست. خاصیت سیر برای زود انزالی به علت داشتن روی و منیزیم در بعضی تحقیقات تایید شده و سیر سیاه هم همان خواص سیر را داراست؛ با این حال خواص سیر سیاه در درمان زود انزالی باید مستند و طبق تحقیقات علمی بیان شود، اما در حال حاضر تحقیقات کافی در مورد فواید سیر سیاه برای زود انزالی وجود ندارد. با این حال تجربیاتی وجود دارد که نشان می دهد سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است.

 

خواص سیر سیاه در زود انزالی

 

سیر سیاه چیست؟ آیا برای زود انزالی مفید است؟

سیر سیاه یا بلک گارلیک (black garlic) در واقع همان سیر سفید و معمولی است که فرآوری و تخمیر شده است. در طی این فرآیند، بعضی خواص سیر از جمله ضد سرطان بودن آن، 4 تا 5 برابر بیشتر می شود و سایر خواص آن هم افزایش می یابد! سیر سیاه نرم است و حالت ژله ای دارد. حبه های آن سیاه رنگ بوده و مزه آن کمی شیرین است. مهمتر از همه اینکه بوی بد سیر معمولی را ندارد و به راحتی می شود آن را خورد! برای درمان هایی که به خوردن سیر نیاز است، سیر سیاه یک جایگزین عالی است و می توان به جای سیر از سیر سیاه استفاده کرد! سیر سیاه نه تنها همان خواص سیر را دارد بلکه بعضی خواص آن چند برابر بیشتر از سیر معمولی است!

 

تخمیر سیر برای تبدیل آن به سیر سیاه کار آسانی نیست. برای تخمیر سیر، آن را برای مدت 50 تا 90 روز در دمای حدود 75 درجه و رطوبت 90 درصد نگهداری می کنند تا تبدیل به سیر سیاه شود.

 

زود انزالی چیست؟ راه های درمان زود انزالی چیست؟

مشکلات جنسی از مشکلات جنسی رایج و نسبتا عمومی هستند و افراد زیادی با این مشکلات درگیر هستند. یک فرد وقتی به زودانزالی (Premature Ejaculation) یا انزال زودرس دچار است که بدون خواست خود یا زودتر از زمان کافی به اوج لذت جنسی برسد. افرادِ دچار زودانزالی، معمولاً در زمانی کمتر از یک دقیقه بعد از تحریک به ارگاسم می رسند و نمی توانند آن را به تاخیر بیندازند. تقریبا از هر سه مرد، یک نفر به زود انزالی دچار است و آن را تجربه کرده است و این مشکل می تواند به ناکامی در روابط زناشویی و استرس منجر شود؛ اما در واقع این یک مشکل رایج و طبیعی است و خیلی از افراد به آن دچار هستند. افرادی که زود انزالی دارند نباید مضطرب شوند بلکه با راه های مختلف خوراکی و عملی می توانند مشکل زود انزالی را درمان کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نگرانی بیش از حد از بابت زود انزالی و فکر کردن زیاد به آن، خود یکی از عوامل زود انزالی است! بنابراین کسی که به زودانزالی مبتلا است نباید استرس و نگرانی به خود راه دهد و به دنبال درمان های طبیعی باشد.

 

مشکل زود انزالی

 

درمان زود انزالی با سیر و سیر سیاه، تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی

درمان زودانزالی از طریق قرص و دارو کم و بیش موثر است، اما با معمولا عوارضی دارد. یکی از این درمان ها، استفاده از داروهای ضد افسردگی است. داروهای متادون و ترامادول هم باعث طولانی تر شدن رابطه می شود، اما این داروها اعتیاد آور بوده و مصرف مداوم آن ها توصیه نمی شود. بنابراین روی آوردن به درمان های طبیعی و سنتی گزینه بهتری است. همچنین بعضی تکنیک های عملی هم وجود دارد که می تواند در درمان زودانزالی مفید باشد و بدون عوارض است.

 

گفته می شود سیر سیاه در درمان زود انزالی مفید است. اینکه این مسئله چقدر صحت دارد و خواص سیر سیاه برای زود انزالی چیست، محل بحث است. در ادامه به بررسی تحقیقات علمی پیرامون تاثیر سیر سیاه بر زود انزالی می پردازیم.

 

فروشگاه پرشین خرید